субота, август 17, 2013

Fejsbuk komentar objavljen u 2.22 AM

To da nešto bude srpskije, svakako nikad nećeš čuti od mene, ali hoću da insistiram na pravopisu /gde je granica elementarnosti?/ teksta koji insistira na pravopisu, i to gađajući najlakšu moguću metu /ja stvarno nisam skoro video da je neko napisao 'neznam'/, kao oni što 'mrze narodnjake' a idu na Birfest /ima li većeg užasa? Ne čudi što su Dani Mense u Bgd-u baš tad/ - znači li to što Dubioza kolektiv, ili neki drugi užas koji nastupa tamo, ima 20 puta brojniju publiku nego Calexico, da je toliko bolji bend? Znači li da je bolji uopšte? (Da je i Calexico bio fraj, imao bi samo deset puta manje ljudi! Da ne govorimo o hermetičnijim bendovima.. ,-)) Je l' Kurir, ali to je već laka meta, bolji dnevni list od Danasa zato što je najtiražniji na Balkanu? Ivana je lepo objasnila kako ide to s lajkovima i komentarima... ja prvi iskreno ne lajkujem svoj tekst /za razliku od tebe! :)/, i to sam ti rekao još kad sam ga poslao, a posebno ne lajkujem boldovanu rečenicu, kao takvu i to što je boldovana, kao ni takvo opremanje teksta, ali posmatrati tekst tržišno... pa i stado ovaca formira Gausovu krivu /ne nazivam nikoga ovcom, samo mi je ta fotka bila upečatljiva/, naravno da će nešto što s opšteg mesta gađa lake mete biti lajkovano, a 'stručni termini' neće, ali da li ćemo srednju struju stvarno uvesti kao jedini reper? (Neka sam ja leva, minus strana...) Narodna biblioteka je shvatila da ne može da proglasi za najbolju onu knjigu koja je te god. bila najizdavanija, samo zbog toga, nego da treba da postoje i neki dodatni kriterijumi, a to je, u slučaju ovog teksta, nadelementarna pismenost ako već adresira nepismenost - to bi bio najbolji primer kako se piše - još ako bi stil bio takav da me zadovolji... ,-) (Voljan sam da ga lektorišem s uključenim track changes u Wordu, ali tek posle lake noći, koju i vama želim! :))

Нема коментара: