среда, мај 29, 2013

Gde god nađeš zgodno mesto, tu Shaking the Habitual blagorodno komentariši...

http://www.taksidermija.net/2013/05/the-knife-shaking-habitual.html
Da, stvarno jebeš muzikalnost /mada, nije da je nema/ zarad revolucionarnosti /kakve veze ima što je na tragu Psychic TV (ako se to sluša u Daft Punk kružocima), nije važno ko je prvi, već ko dalje stigne u usavršavanju koncepta, pa makar usavršavanje značilo dekonstrukciju/... uvek je tu pomenuti d. p. /izvinjavam se ako je prikaz pokudan, ne mogu sad i to da čitam/, posebno ako se ima trogodišnje dete i još uvek živa baba, kao što ja nemam, da se sluša zajedno s; u potpisu, Nenarodni nenarodski (Obr)nut Popboks.
http://www.popboks.com/article/29545
Jer ne ide da album veka stoji bez komentara, evo šta sam sinoć napisao/objavio o The Knife – Raging Lung (Shaking the Habitual, 9. 4. 2013) And that’s when it hurts, when you see the difference, it’s a raging lung, and a difference, what a difference, a little difference would make. To su ti stihovi koje kvotuje KDA, a brat joj, jemčim, razume, pošto se žali da obično ne razume o čemu ona to peva (zato ne pevam, dovoljno što nerazumno pišem), jer je od njega i pokupila literaturu prepisavši bibliografiju njegovih ženskih studija. Ja samo mogu da potvrdim da je Full of Fire singl god, da se neizmerno radujem kad u spotu prepoznam stokholmske ulice kojima sam vozio bajs, ali da mi je tribalni ritam pobesnelih pluća prvi privukao pažnju prilikom premijernog preslušavanja; a tek kad onako otpeva ovakav refren, postaje jasno zašto mi Zola više nije omiljena. Karin je voli, vodila ju je na turneju kao Fever Ray, a izgleda da voli i Srbe, s obzirom na ф u the Kniфe i pominjanje lutrije geografije u ovoj pesmi, pa mi recite da podtekst toga nije Косово је Србија. I recite mi da ovaj leptir, baš s ove fotke, nije onaj evrovizijski od sinoć (za Norvežanku sam glasao, ipak). http://www.dirtysouth.me/2013/05/dirty-south-500-vol-6/
http://mislitemojomglavom.blogspot.com/2013/04/the-knife-shaking-habitual-mute.html
A Full of Fire, singl /2023/ god? Čekaj, nisam, niti ću čuti novi Flaming Lips, mada sam skinuo /jedan Gale Kerber je dovoljan poznatom kosmosu/, ali mi je nezamislivo da je 3+ ocene bolji, čak i ako se izuzmu izuzete i nezasluženo nepomenuta... ,-( Without you my life would be boring opisuje se kao japanska čajanka u recenzijama koje nisi čitao, a Networking kao ovaj moj rad sad, nemušta posledica dugoočekivane, a izostale tvoje katarze.
http://iglepad.wordpress.com/2013/04/08/the-knife-shaking-the-habitual-2013/
(Bez komentara, slažem se!)

Нема коментара: