понедељак, новембар 11, 2013

#PitchforkParis (PCK IX); Dirty South

21. 12. objavio sam svoj vol. 8, a godinu minus četrdeset dana kasnije prešao sam na rimsku numeraciju, da ne dođe do mešanja s DS 500. folder31. 10. i 1. 11. prisustvovao sam 3. pariskom p4k festu, a deset dana kasnije, 11. 11, na dan primirja u 1. svetskom ratu, rešio sam da vas odlikujem po jednom pesmom svakog izvođača koga sam gledao, minus Mac DeMarco i Disclosure -- formalno jer sam na prvog kasnio prvog dana a s drugih otišao drugog dana, a suštinski jer su ispod čak i nevisokog nivoa mojih kompilacija -- plus Forest Swords i Sky Ferreira, jer mi je najviše krivo što sam njih propustio- njega veče pre prve, a nju treće večeri. 1. album joj je konačno izašao u utorak pre festivala, a već u subotu ga je promovisala na istom- tako je to kad se održava u centru sveta; boldirana je kao i tamni, noćnoveštački dan, ostala dva su nemasna.
Natalijina ramonda među kompilacijama je pred vama, garantujem da lepo miriše, a i jestiva je, jeste.
  1. (Forest Swords - The Weight Of Gold)
  2. Savages - I Am Here (3:20)
  3. Mount Kimbie - Made To Stray (4:46)
  4. Darkside - Heart (4:57)
  5. The Haxan Cloak - Excavation (Part 1) (8:09)
  6. The Knife - Without You My Life Would Be Boring (5:14)
  7. Deafheaven - Vertigo (14:37)
  8. Wall of Death - Marble Blues (3:00)
  9. Warpaint - Love Is to Die (4:21)
  10. Colin Stetson - High Above A Grey Green Sea (4:25)
  11. Junip - Your Life Your Call (4:07)
  12. Jagwar Ma - The Throw (6:43)
  13. Connan Mockasin - I Wanna Roll With You (5:44)
  14. Danny Brown - 25 Bucks (feat. Purity Ring) (3:30)
  15. (Sky Ferreira - Omanko)

Download
BONUS DANAŠNJI TVIT "Egzit među deset najboljih festivala"; vala, da ih ima samo deset na svetu, ne bi bio među njima.
Forest Swords može da se očekuje 2113.


*primarno objavljeno na Dirty South

Нема коментара: