четвртак, април 11, 2013

24. rođendan Nike Roze Danilove (PCK V)

Živa bila, Isusice Zolo! Kako je to lepo - tačno si 4 godine i 2 meseca mlađa od mene, a pre svega god. i 5 dana uveličala si Veliki petak Zagrebu, u kom sam gostovao zbog tebe; i opet bih ako ti baš ne bi ovde (potpuno te razumem)! Bila je to prava mala Crna proslava, al', eto, kao i tvoju kohabitaciju s Ukletom losanđeleskom Vampirkom, zaboravio sam da ubacim Dipeš mod; istina, njih sam se tek sad setio (doduše, tu su 2 (ne)originalna člana, Vince Clarke i Martin Gore, poznaćeš im inicijale na 13. mestu), a LA Vampires i ti ste bili planirani! Videćeš se zato na 1. mestu u sazvežđu M83 i mom ponovo otkrivem crnom srcu, a onda i u novofrancuskoj Orbiti (ako te Orbital dovede na Belgrade Calling, zaboravljam na cenu i idem i na otvaranje, a ne samo opet na tragične idole Paradise Lost i Sisterse, takođe prisutne na listi), te solo kako daviš dinastiju na danu prikladnom 23. mestu; tu su i sestre nazvane prema mojim psićima (ili beše obrnuto?) Coco i Rosie pošto si ipak bosa i Nova nastupila 2 dana pre Uskrsa kako i dolikuje nekome tvog prezimena, a imena! Hteo sam ja da te stavim u Taxi do Meseca i samo vama posvetim kompilaciju jer sam jedino tebe onoliko slušao poslednje nedelje, nešto manje njih, a mnogo manje malobrojne treće, al' se plašim da te ne potrošim (mada prizivaš u Run Me Out) iako izgleda da nikad neću; Moonspell sam isto tako mnogo voleo, omiljeni mi bili, potezao triput u Budimpeštu i dvaput ovde, a sad, da ih ne vidim... da im nije ove 69 eyes sound-alike pesme s još neizašlog albuma, ne bih ti ih ni puštao! Type O Negative sam morao (omaž propuštenom, prerano preminulom imenjaku) i, uopšte, trudio sam se da te smestim u odgovarajući mračni kontekst; ma, čućeš već...

1. M83 - Intro (ft. Zola Jesus) (5:17)
2. Austra - Identity (5:03)
3. Poliça - Violent Games (4:12)
4. Orbital - New France (ft. Zola Jesus) (4:47)
5. Novo Homo - Prinzessin (3:29)
6. The Nefilim - Venus Decomposing (6:06)
7. The Sisters Of Mercy - Driven Like The Snow (6:28)
8. Block Out - Čarobni akord (3:21)
9. Der Klinke - She's Lost Control (Live) (4:49)
10. The Jesus & Mary Chain - Blues From A Gun (Live At Sheffield A, 28th March 1992)
11. Battles - My Machines (ft. Gary Numan) (3:55)
12. Paradise Lost - Year Of Summer (4:16)

13. VCMG - Spock (5:39)
14. Tuxedomoon - No Tears (5:40)
15. Moonspell - White Skies (3:30)
16. Type O Negative - Everyone I Love Is Dead (6:11)
17. Nosferatu - Lucy Is Red (5:03)
18. Laibach - Das Spiel Ist Aus (4:21)
19. Kate Bush - Wild Man (4:10)
20. Ivana Picek - After Hours (Velvet Underground cover) (2:12)
21. ††† (Crosses) - Fron†ier (4:01)
22. EMA - California (4:35)
23. Zola Jesus - Sink The Dynasty (3:20)
24. Coco Rosie - Good Friday (4:23)
25. Videododir - I Wanna Be Your Dog (4:26)
26. Grinderman - Worm Tamer (A Place to Bury Strangers Remix) (3:26)
D o w n l o a d    Tvoj, Krstev    p. s. 20. je Ludo djevojče koje mi je, stopama pomenutih Sistersa, pravilo društvo u plišanom podzemlju! *vidi i http://www.dirtysouth.me/2012/04/23-rodendan-nike-roze-danilove-pck-vol-5/

Нема коментара: