четвртак, новембар 15, 2012

Bilten sam sinoć ubeđivao što nam treba Tviter, a Mladić u Lajbahu!

Ovako, ukratko- 1. nisam mislio da je "uvođenje" Tvitera such a big deal, i htedoh da dodam- svaka budala ga ima, ali nema ga svaka budala-- statistika kaže da ga ima značajno manje ljudi nego Fejsbuk i, iako je to naizgled argument protiv, ne kaže džabe naš narod: Twitter will make you think you're wise. ,-) Dakle, to su ljudi koji nama trebaju- svakako veći procenat tviteraša, a ima ih dovoljno da bi možda moglo da se kaže i broj, naš je potencijalni član-- uostalom, mislio sam da nam nalog bude u konjunkciji s FB (mogu i bukvalno da se povežu, kao što su moji), ne u disjunkciji! B-) Dalje, za razliku od fb-prijateljstava /ok, kapiram da je naša fb-stranica za lajkovanje, ne za sprijateljivanje/, ovde ne pratiš automatski nekoga ko zaprati tebe, te si elegantan kreator svog tajmlajna, čije tvitove želiš da ti prikazuje /potpuno hronološki, to je jedna od prednosti u odnosu na fb, pregledniji je i svedeniji, i 140 karaktera je sasvim dovoljno da sročiš bitno /uostalom, možeš da vežeš 2-3 tvita a možeš i da ubaciš link, koji ne zauzima onoliko karaktera koliko broji no se pojavljuje u skraćenom izdanju// -- koliko znam, a uzimam da ne znam dobro pošto meni ne stižu, na mobilni ti stižu samo tvitovi direktno namenjeni tebi, i to jedino ako želiš, mada ja ne vidim što ne bi želeo da ti "SMS" (jer nije) stigne smesta /iako ja ne poželeh/. ,-) Mogli bismo svi da ga uređujemo /ili samo ja ako insistirate - ili samo ne ja ako insistirate/, a i ne moramo, ne treba stalno da mu se dodaju drva ko kotlu /kao sad/, a i moderni smo, valjda, mada nam sajt nije.
p. s. znam mnogo pametnih ljudi koji su na Tviteru, ne i na Fejsbuku; znam mnogo i koji nisu nigde /ti su najpametniji/, al' pustimo njih sada... 5ar Mladić napustio hašku keliju, viđen sinoćke u Lajbahu!

Нема коментара: