уторак, август 27, 2019

Osma RAZLIKA (27 - 8 = 19): Predaj mi se

... na maturskom balu Tame i nade:
Moonspell je na današnji dan 2001. objavio svoj sisters-of-metal album "Darkness & Hope" (ko uzme lupu, na kaveru će moći da pročita stihove moje omiljene pesme s tog albuma); reč je o izdanju uz koje sam se verovatno najviše puta vratio iz gimnazije -- ako pogrešno pretpostavimo da mi je za odlazak u školu bila potrebna cela A strana na kojoj se nalazi(o) "Irreligious", album istog benda, mog omiljenog nultih; Portugalce sam od 2004. do 2007. uživo slušao jedva pet puta, i mislim da nijedanput nisu izveli nijednu pesmu s albuma D&H. I među slušaocima se relativno loše kotira, ali svi znamo da ja nemam nimalo ukusa.

  • Sky Ferreira - Boys (4:40)
  • Celtic Frost - The Usurper (3:30)
  • Darkthrone - I Muffle Your Inner Choir (6:26)
  • Samael - Ailleurs (Alternative Mix) (3:55)
  • Alcest - Je suis d'ailleurs (7:20)
  • Enthroned - Oneiros (6:27)
  • Lana Del Rey - Fuck It, I Love You (3:39)
  • Lingua Ignota - May Failure Be Your Noose (4:32)
  • Numenorean - And Nothing Was the Same (1:28)
  • Vouna - Drowning City (7:05)
  • pocket palma - malena (4:30)
  • I Am Kloot - Cuckoo (3:21)
  • Jónsi - Kolniður (3:56)
  • Marduk - The Black Tormentor of Satan (4:15)
  • Anne Clark & Murat Parlak - Abuse (2:47)
  • Abbath - Pace till Death (Bathory cover) (3:41)
  • Type O Negative - We Hate Everyone (6:52)
  • Moonspell - Than The Serpents In My Hands (5:53)
  • Eivør Pálsdóttir - Trøllabundin (3:00)
  • Tangerine Dream - The Claymore Mine-Stalking (5:17)
  • Mizar - Armakedon (9:44)
  • Ivica - Izvan okeana (4:48)
  • Kim Gordon - Sketch Artist (3:44)
  • Ladytron - Far From Home (Dave The Hustler Remix) (4:16)
  • Lykke Li - deep end (alt version) (5:33)
  • Нема коментара: