четвртак, мај 28, 2015

e-misija 100 % Cotton Synths, s3e3: Btptb, 26/5, Pops.

"Plemenitost i toplina. To su osobine koje mnoge ljude čine nepodesnima za ovaj svet."
Frauen und technik, deliberately alluring, kinetic and visceral:
"100 % Coton Synthétiques"

  1. Autopark ft. Una Btptb - Tvoj TV (4:40)
  2. SOAP&SKIN - MAWAL JAMAR (3:09)
  3. Hopium - Cut (5:21)
  4. James Yorkston - Woozy With Cider (Jon Hopkins Remix) (4:15)
  5. Bitipatibi - Strela (5:11)
  6. Ti - Sve uz put mi je (3:42)
  7. Autopark - Poštuješ te znaš (3:26)
  8. Warpaint - I'll Start Believing (2:58)
  9. Jack White - Would You Fight For My Love? (4:09)
  10. Sonic Youth - Schizophrenia (4:38)
  11. Anathema - Better Off Dead (4:21)
  12. Katatonia - Tonight's Music (4:15)
  13. My Dying Bride - Roads (5:06)
  14. Leonard Cohen - The Partisan (3:26)

*odabrala Emma

za šankovima
svaku noć
tražimo istine
za šankovima
svaku noć
pitamo se gde smo pogrešili
svi naši prijatelji odavno su odrasli
a mi
želimo više
želimo da se prazan hod ne završi
sve svoje ljubavi
odavno smo uništili
i kao probamo opet
sa drugim ljudima
ali isto je, uvek isto je
jer i oni su
baš kao i mi
oštećeni

još uvek živimo u knjigama
još uvek živimo od sećanja

šta će biti sa nama, pitamo se svaku noć
nevidljiva magla duž srca nepomičnog
zapuštene bliskosti, mi smo ničiji
mali obrisi svetlosti, mrak je čistiji

a mladost u nama budna je
mladost u nama traži sve
mladost u nama sveti se
zbog pogrešne geografije
mladost u nama budna je
mladost u sebi prezirem

trebalo bi da dišeš, kažeš sebi svaku noć
blede obrisi svetlosti
mi smo
oštećeni
baš kao i vi

Нема коментара: